2012. március 14., szerda

Bevezetés

A világon mindenki azt mondja,hogy az élete nem tökéletes.Hogy az élete tele van gondokkal,megpróbáltatásokkal,csalódásokkal,és nehezebbnél nehezebb választások előtt állnak,amelyeket nekik kell meghozniuk.Én úgy gondolom,hogy mindenkinek tökéletes élete van,egészen addíg,amíg el nem veszít valami fontosat..családtagot...barátot...szerelmet...bármit a világon,ami számára fontos.
Az ember ekkor döbben rá,hogy mennyire tökéletes élete volt egészen addig a fordulópontig,ahonnan megváltozik az élete.Ahol röpke léte egészen más fordulatot vesz.S ekkor döbben rá,hogy innentől vége a tündérmeséknek.De az én életemben talán nem ér minden mese véget,ha valami jónak vége.Talán valami egészen új és váratlan jön helyette...Talán pont azért ért akkor és ott ez a mese véget,hogy végre az én igazi tündérmesém is elkezdődjön. Igen..az életem.
Cher Tomlinson vagyok.Egy 17 éves átlagos lány..többnyire..Tervekkel és persze álmokkal,mint minden korombeli lány.
Életem legnagyobb fordulópontja...?
Akkor kezdődött minden. Amikor Mike az éjszaka közepén felhívott,hogy hót részegen közölje velem,hogy az éjszakát a "legjobb barátnőmmel",Maya-val tölti.Majd később megtudtam,hogy már 3 hónapja kavartak...Az igazság az,hogy rettenetesen összetörtem.Szépen lassan magamba fordultam,és egy hatalmas falat húztam magam köré...Mindenkit eltaszítottam magamtól, de ez érthető...Mike-al másfél évet voltam együtt,és én szerettem őt,azt hittem,ő is engem..Egy játékszer voltam.Semmi más.
Később anya rávett,hogy költözzek egy időre az unokabátyámhoz,Louis-hoz.Nagy nehezen rávettem magam, és akkor megtörtént...
Beleszerettem.Elég volt egyetlen pillantás és az övé voltam.A bonyodalmat csak az okozta,hogy erre nehezen jöttem rá, ahogyan ő is arra, hogy mit is érez.
Kedvesség,több mint barát, viták, dráma, csalódás, sírás,idegen érzelmek, vágy...Mindenen keresztül mentünk, de megérte.
4 hónappal ezelőtt még Manchester-t mondtam az otthonomnak.De ma már számomra ezt London jelenti.
London...ahol megtaláltam végre a boldogságom.És megtanultam újra szeretni...Újra..és ezúttal örökre...

8 megjegyzés:

  1. nagyon-nagyon-nagyon JÓÓÓÓÓ!!♥
    Folytatást...:DDD*-*(Y)

    VálaszTörlés
  2. nagyon király lett!várjuk minél hamarabb a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. első részre epekedve csorgatjuk nyálunkat a tálba tezsvírem!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem tezsvír !!♥
      és köszönöm,imádlak :D

      Törlés
  4. Na szejja Émiii:D Katt erre és lásd miben részesít Biaa:$ http://welove-1d-bkblogger.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. úúú... felcsigáztál!!! kíváncsi vagyok és nééézd: http://fairy-tale-dream.blogspot.com/2012/03/dij.html ezt amiért már alig várom a folytatást és mert olyan jól sikerült ez a rész :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen,de aranyos vagy! Köszönöm!
      örülök,hogy eddig tetszik,és remélem,ezután is tetszeni fog :) !!♥

      Törlés